Obchodní podmínky
Reklamační řád:
Reklamace se u nás řídí jednak reklamačním řádem uvedeným níže, ale především osobním přístupem k zákazníkovi. Naše firma podniká ve zdravotnické technice již 20 let a víme, že bez spokojených zákazníků bychom to nedokázali.
Nákupy u naší firmy upravuje:
a) Občanský zákoník v případě, že kupující je nepodnikající fyzická osoba ( občan )
b) Obchodní zákoník v případě, že kupující je právnická osoba nebo fyzická osoba - podnikatel ( organizace )
Z této dvojí úpravy českého právního řádu plyne i rozdílná záruční lhůta. Zatímco Občanským zákoníkem je stanovena minimální záruční lhůta 24 měsíců (vyjma potravin apod...) kterou vždy dodržujeme nebo překračujeme, Obchodní zákoník záruční lhůtu neurčuje. Proto může být v některých případech tato lhůta kratší. Jedná se vždy o výrobky, jejichž odběrateli jsou podnikatelé. Naše firma nikdy záruční lhůtu nekrátí a poskytujeme vždy záruční lhůtu minimálně ve stejném rozsahu, jako výrobce nebo delší.
Adresa pro uplatnění reklamace zboží:
JAFADENT s.r.o., Svatopluka Čecha 60a, Jablonec nad Nisou, 46602 tel: +420 483 320 517
Kupující je povinen si při převzetí zásilky zboží překontrolovat a případné poškození při přepravě na místě řešit s dopravcem (Česká pošta). K případným následným reklamacím poškození vzniklých při přepravě již přepravní firmy neberou zřetel.
Při uplatnění reklamace na zboží musí zákazník předložit nebo zaslat s reklamovaným zbožím záruční list nebo doklad o nákupu zboží u naší firmy podle typu zboží:
a) Záruční list musí zákazník předložit u zboží, u kterého je přikládán záruční list výrobce nebo dovozce.
b) Paragon nebo faktura dostačuje jako doklad pro reklamaci spotřebního a jiného zboží, u kterého záruční list není součástí dodávky.
Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. v případě zaslání dnem převzetí od přepravce.
Pokud je zřejmá oprávněnost reklamace již při uplatnění reklamace, rozhodneme o uznání reklamace ve prospěch zákazníka ihned. Dále postupujeme:
a) U odstranitelných vad zboží postupujeme do záruční opravy oprávněnému záručnímu servisu. V tomto případě jsme povinni dodržet zákonnou lhůtu 30 dní pro vyřízení reklamace. Pokud tento termín nedodržíme, má zákazník právo na vrácení peněz.
b) U neodstranitelných vad nabízíme zákazníkovi výměnu zboží za jiné, nebo vrácení peněz ihned ( reklamaci řešíme s výrobcem či dovozcem následovně).
V případech, kdy není z povahy reklamované věci možné, abychom o uznání reklamace rozhodli v prodejně ihned na místě a je nutné odborné posouzení vady, zasíláme zboží na reklamaci pověřené organizaci. V tomto případě jsme povinni dodržet zákonnou lhůtu 30 dní pro vyřízení reklamace. Pokud tento termín nedodržíme, má zákazník právo na vrácení peněz.
Pokud se jedná o zjevné násilné poškození zboží, zjevné nedodržení provozních podmínek předepsaných výrobcem apod. reklamaci neuznáme.
V případě uznané reklamace po předání opravené věci prodlužujeme zákazníkovi záruční lhůtu o dobu, po kterou nemohl zboží z důvodu reklamace používat.
Po celou provozní dobu je na prodejně přítomná osoba, oprávněná reklamace vyřizovat.
Při převzetí zboží k reklamačnímu řízení či do opravy osobně vydáme zákazníkovi písemné potvrzení o převzetí zboží. Toto potvrzení musí zákazník vrátit při vyzvednutí zboží. Při zasílání poštou či přepravní službou toto potvrzení nahrazuje podací lístek.
Zásady zpracování osobních údajů:
- potvrzením objednávky (tlačítkem „Odeslat“) ve smyslu ust. § 5 odst. 2 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále též jako „zákon o ochraně osobních údajů“), a v souladu s čl. 6 odst. 1 písm. a) nařízení Evropského Parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jako „GDPR“), které nabylo účinnosti dne 25. 5. 2018, souhlasíte se zpracováním vámi poskytnutých nebo zpřístupněných osobních údajů a informací uvedených v objednávce týkající se osobních údajů fyzických osob, které jsou nezbytné pro účely vyřízení Vaší objednávky, dotazu či připomínky,
- osobní údaje budou zpracovány pro účely splnění právních povinností v souvislosti s poskytováním služeb či plněním z titulu smluvního vztahu, především na základě objednávky dodávky zboží,
- osobní údaje budou zpracovány pro účely oprávněných zájmů v souvislosti se zpracováním a reakcí na dotazy či připomínky a pro účely zasílání novinek,
- osobní údaje budou uchovávány po dobu trvání smluvního vztahu a dále po dobu nezbytně nutnou, po kterou mohou trvat právní důsledky využívání našich služeb vyplývající ze smlouvy či z obecně závazných právních předpisů (tj. po dobu požadavku na archivaci daňových dokladů a dále po dobu, po kterou může mít již skončený právní vztah právní důsledky, tedy např. běžící záruky, účetní a daňové povinnosti vyplývající z uskutečněného obchodu apod.), v ostatních případech po dobu max. 3 roky od posledních komunikace s Vámi,
- osobní údaje budou zpracovány s přihlédnutím na jejich charakter se zabezpečením odpovídající daným rizikům,
- osobní údaje budou poskytnuty ke shora uvedenému účelu za vyjmenovaných podmínek a ve stejném rozsahu výhradně vybraným subdodavatelům podílejícím se na přepravě zboží, na účetních službách a službách daňového poradce jako dílčím zpracovatelům, kteří jsou vybírání s pečlivostí a s důrazem na spolehlivost a korektnost a jsou vázáni odpovídající smlouvou.
- Poskytování služeb nevyžaduje předávání osobních údajů ke zpracování mimo EU. Při zpracování osobních údajů nedochází k profilování či k automatickému rozhodování.
Prohlašujeme, že zásadně neprodáváme, neobchoduje ani žádným jiným způsobem neposkytujeme žádné osobní údaje třetím stranám s výjimkou shora uvedených případů, které jsou nezbytné pro plnění závazků a k řádnému a kvalitnímu poskytování služeb
Správce Vašich osobních údajů:
JAFADENT s.r.o. Svatopluka Čecha 60a 46602 Jablonec nad Nisou tel. 438 320 518, info@jafadent.cz
vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem spisová značka C22784
Doprava:
- Česká pošta, PPL, osobní odběr
Platba:
- faktura, pouze u zákazníků s IČO 127,- vč. DPH
- dobírka 160,- vč. DPH
- platba předem převodem na účet 127,- vč. DPH
- osobní odběr na adrese firmy v hotovosti 0,-
- při objednávce nad 1300 Kč doprava ZDARMA
Pro registrované zákazníky slevy pro další nákup:
2.000-2.999 Kč sleva 1%
3.000-3.999 Kč sleva 2%
4.000-5.999 Kč sleva 3%
6.000-9.999 Kč sleva 4%
10.000 Kč a více sleva 5%
Slevy platí pouze na objednávky z e-shopu.
« zpět na seznam článků